5 thoughts on “waiting..

  1. ahem ahem… pepatah berkata:

    We live not to find someone who is perfect to love,
    but to learn how to perfectly love someone who’s not perfect..

    uwaah,, bullcrap bgt kaan…?! 😀

  2. baca ini deh : http://bondanrastika.blogspot.com/2006/09/home-town-where-i-belong.html

    get the idea? exactly. there’s no such thing as perfection. justru dengan adanya ketidak sempurnaan, baik itu secara fisik, maupun secara sifat, kita bisa belajar untuk menerima pasangan kita apa adanya. kalo nungguin orang yg sempurna, ampe botak bejengger juga ngga akan ketemu. sorry to say, tp saya ngga suka sama orang2 yg memuja2 pacarnya, dan bilang “kamu orang yg paling sempurna buat aku..” blah. rayuan gombal. mengutip kata2nya mbak Nane diatas, “to learn how to perfectly love someone who’s not perfect..” and how is that? well, by accepting them just the way they are. bukannya malah pacar sendiri disempurna-sempurnain. ya udah begitu dari sononya, terima aja ngapa sih?

    seperti kata2 favorit saya : “ya udah lah sih..” hahaha..

    yaa.. gitu deh..

    -b-

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s